In Premsa
Escrit per  Dimecres, 04 Març 2015 15:25

Ahir es va fer pública la sentència del Tribunal Suprem, dictada el passat 12 de gener de 2015, on es desestimava el recurs de cassació interposat per Tele Madrid contra la condemna recaiguda per un reportatge anomenat "los 12 imanes de la Yihad" en el qual s'acusava un imam de Salt de "salafista radical".

Aquesta primera condemna, que va ser dictada pel Jujat de 1a Instància núm. 1 de Girona, i posteriorment confirmada per l'Audiència Provincial de Girona, ha estat finalment ratificada pel Tribunal Suprem, que ha dit en la seva sentència que el conflicte existent entre el dret a al informació de Tele Madrid mai podia ser un paraigües que amparés reportatges "de matiz injurioso, denigrante o desproporcionado", més encara quan existeix "ausencia de veracidad en la información" fet que es va produïr per la utilització de fotografies dels imams, un d'ells president de l'entitat social més important de la localitat de Salt.

Diversos mitjans nacionals i estatals se'n fan ressó aquests dies:

Llegir 2016 vegades Darrera modificació el Dimecres, 04 Març 2015 15:48
Home Premsa El Tribunal Suprem confirma la condemna a Tele Madrid per atemptar al dret a l'honor d'un imam de Salt

Sobre Salellas i associats

Blog i actualitat

Contacte:

Adreça: Plaça Marquès de Camps núm. 9, 6è 2a 17001 Girona
Tel: 972219200
Fax: 972226396

Projecte web hi col·labora www.ticdoc.net

Salellas i associats

Serveis legals